Het is weer zo ver - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Rens Jonker - WaarBenJij.nu Het is weer zo ver - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Rens Jonker - WaarBenJij.nu

Het is weer zo ver

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

28 Januari 2015 | Nederland, Groningen

Ja het is weer zo ver, ik ga er weer vandoor. Morgen is de grote dag dat ik naar Cambridge vertrek om daar voor een dikke drie maanden te gaan studeren. Als onderdeel van mijn master hier in Groningen had ik de mogelijkheid om mijn kennis verder te verrijken in Cambridge en daar tegenover staat dat ik aan het einde van de rit, hopelijk rond deze tijd volgend jaar, twee master diploma's krijg. Op deze manier ga ik jullie weer op de hoogte houden van alles dat ik beleef aan de andere kant van de zee.

Er is nog geen planning van wat ik allemaal ga doen daar naast het studeren, maar aangezien ik met nog ongeveer twaalf klasgenoten die kant op ga zit er vast wel een leuk uitstapje ergens heen in. In Cambridge ga ik niet heel ver van het centrum en de lokale universiteit wonen, bij een aantal mensen in huis hier zullen dus ook wel een aantal verhalen over gaan.

Ik wens jullie veel leesplezier en ik ga jullie op de hoogte houden de aankomende ongeveer 100 dagen.

Groetjes,
Rens

• 28 Januari 2015 - 16:39

Cobi:

Hoi Rens
    echt top dat je naar Cambridge gaat voor je studie. Geniet ervan en wij gaan weer genieten van jouw belevenissen.
    Dikke kus
    Co

• 28 Januari 2015 - 16:54

Willemien:

Ik ben benieuwd naar de verhalen!

• 29 Januari 2015 - 15:20

Annie:

veel plezier Rens en naast het studeren lekker feesten hoor!xxx Annie.