Het is weer zo ver - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Rens Jonker - WaarBenJij.nu Het is weer zo ver - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Rens Jonker - WaarBenJij.nu

Het is weer zo ver

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

28 Januari 2015 | Nederland, Groningen

Ja het is weer zo ver, ik ga er weer vandoor. Morgen is de grote dag dat ik naar Cambridge vertrek om daar voor een dikke drie maanden te gaan studeren. Als onderdeel van mijn master hier in Groningen had ik de mogelijkheid om mijn kennis verder te verrijken in Cambridge en daar tegenover staat dat ik aan het einde van de rit, hopelijk rond deze tijd volgend jaar, twee master diploma's krijg. Op deze manier ga ik jullie weer op de hoogte houden van alles dat ik beleef aan de andere kant van de zee.

Er is nog geen planning van wat ik allemaal ga doen daar naast het studeren, maar aangezien ik met nog ongeveer twaalf klasgenoten die kant op ga zit er vast wel een leuk uitstapje ergens heen in. In Cambridge ga ik niet heel ver van het centrum en de lokale universiteit wonen, bij een aantal mensen in huis hier zullen dus ook wel een aantal verhalen over gaan.

Ik wens jullie veel leesplezier en ik ga jullie op de hoogte houden de aankomende ongeveer 100 dagen.

Groetjes,
Rens

  • 28 Januari 2015 - 16:39

    Cobi:

    Hoi Rens
    echt top dat je naar Cambridge gaat voor je studie. Geniet ervan en wij gaan weer genieten van jouw belevenissen.
    Dikke kus
    Co

  • 28 Januari 2015 - 16:54

    Willemien:


    Ik ben benieuwd naar de verhalen!

  • 29 Januari 2015 - 15:20

    Annie:

    veel plezier Rens en naast het studeren lekker feesten hoor!xxx Annie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rens

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 43114

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 22 December 2015

Afstuderen in Australië

29 Januari 2015 - 14 Mei 2015

Studeren in Cambridge

08 Mei 2013 - 24 Juli 2013

Backpacken in AUS en USA

04 Augustus 2010 - 06 Februari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: