Weer op pad - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rens Jonker - WaarBenJij.nu Weer op pad - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Rens Jonker - WaarBenJij.nu

Weer op pad

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens

07 Mei 2013 | Nederland, Arnhem

De tijd is weer gekomen om te gaan reizen. Afgelopen februari ben ik afgestudeerd van mijn Hbo-opleiding en in september wil ik verder gaan studeren. Het is daarom een mooie tijd om weer op pad te gaan. Dit keer ga ik Australië en Amerika onveilig maken. Morgen om tien voor tien in de ochtend vlieg ik vanuit Amsterdam naar Los Angeles, waar ik twee uur later lokale tijd aankom. In Los Angeles stap ik over voor mijn vlucht naar Sydney waar ik vrijdagochtend zeven uur lokale tijd aankom. Voor mij bestaat dit jaar geen 9 mei .

In Sydney verblijf ik een paar dagen bij Maurijn, een goede vriend, waarna ik op 15 mei verder vlieg naar Cairns in het noorden van Australië. Vanuit Cairns ga ik langs de oostkust reizen met de Greyhound. Op het programma staat onder andere snorkelen in de Great Barrier Reef, skydiven, White Water Rafting, zeilen in de Whitsundays en nog velen andere briljante dingen.

Op 25 juni vlieg ik terug naar Los Angeles. In Los Angeles verblijf ik drie dagen en hier ligt ook het startpunt van mijn tour in het westen van Amerika. Gedurende de tour ga ik naar onder andere Las Vegas, Grand Canyon, Bryce Canyon en vele anderen. De tour duurt 21 dagen en uiteindelijk vlieg ik op 23 juli terug naar huis. Kortom we gaan weer op pad!!!

Ik houd jullie op de hoogte

  • 07 Mei 2013 - 15:51

    Cobi:

    Ha Rens
    Geweldig ! we gaan je weer volgen
    hele goede vlucht morgen
    groetjes
    Cobi

  • 08 Mei 2013 - 10:10

    Wobke:

    Succes Rens, ziet er goed uit.

    Geniet maar lekker.

    Groet,

    Wobke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rens

Actief sinds 02 Aug. 2010
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 43160

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 22 December 2015

Afstuderen in Australië

29 Januari 2015 - 14 Mei 2015

Studeren in Cambridge

08 Mei 2013 - 24 Juli 2013

Backpacken in AUS en USA

04 Augustus 2010 - 06 Februari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: